Bannerele online inseamna succes
in promovare
Publicitatea pe internet
este tot mai accesata de oameni din intreaga lume, odata cu avansul
extraordinar al tehnologiei mobile si al internetului. Bannerele publicitare care apar pe
site-urile vizitate de internauti sau chiar in aplicatiile instalate pe
dispozitive mobile sunt adaptate fiecarui tip de utilizator. Bannerul publicitar poate fi afisat orizontal
sau vertical pe site-ul respectiv. Acest tip de banner este putin diferit fata
de publicitatea traditionala.
In trecut, un banner includea text si
fotografii, fiind destul de simplu. Acum, lucrurile stau cu totul altfel, caci
programul Flash permite crearea unor reclame ingenioase ce atrag interesul
multor vizitatori ai site-urilor.
Metoda promovarii unui site sau a
unei afaceri prin bannere este mai putin costisitoare decat cea care foloseste
publicitatea traditionala. Reclama prin bannere este indreptata exact spre
tipul de public dorit si se remarca printr-o eficienta ridicata. Oamenii
cumpara din ce in ce mai multe produse si servicii pe internet, ajungand la ele
prin publicitatea vazuta online.
Atunci cand un banner este creat, totul
este foarte bine gandit si analizat. Datele statistice si informatiile legate
de marimea si pozitionarea bannerului sunt esentiale pentru succesul unei
asemenea campanii publicitare online. Cifrele arata ca rata de succes cea mai
mare o au bannerele pozitionate in interiorul unui articol. Ele sunt urmate de
cele care sunt pozitionate in partea de sus a site-ului, la stanga sau la
dreapta continutului acelui site. Alegerea
fontului, a culorilor si a mesajului transmis prin acel banner sunt, de
asemenea, importante. Ele atrag vizitele pe site-ul care vinde anumite
produse si, in final, un numar cat mai mare de cumparatori ai acelui produs.
Practic, un banner online este un tip de
hyperlink inserat intr-o forma grafica deosebita, cu elemente multimedia, in
unele cazuri. Cei care apeleaza la o
astfel de metoda de promovare stiu ca platesc exact ceea ce primesc si au
un control strict asupra rezultatelor activitatii lor in mediul online. Prin
integrarea mai multor elemente multimedia
in bannere, utilizatorii sunt atrasi, cu siguranta, de continutul lor. Mai
mult, ele sunt concepute pentru a putea fi rulate in special pe dispozitivele
mobile.
No comments:
Post a Comment