Thursday, July 2, 2015

Activitatea mea de zi cu zi

                                           Asa arata o zi din viata mea



Sunt sotie si mamica ,trebuie sa fiu activa 24 din 24 de ore,indiferent de  zi,am mereu nevoie de energie si proectie zilnica,nu am un program anume trebuie sa fiu mereu activa pentru fetita mea de 1 an si 5 luni.

Iesiri in parc ,ne jucam,alergam ,socializam,o ajuta sa descopere lumea,este la inceput de drum fiecare lucrupentru ea  este ceva interesant de descoperit.

Abia dormim cateva ore din 24 de ore,este greu ,dar si foarte frumos.


Nopatea pentru noi doua,este o distractie countinua pentru ca inca ne mai dau dintisorii  si o doare ,nu are stare deloc sa stea locului,sa nu mai vorbesc de adunat jucariile si facut curatenie,mancare si sa mai am si ceva timp pentru mine si sotul meu, trebuie sa fiu mereu in priza ,zilnic.

Uneori ma intreb de unde mai am atata energie,ei bine hidratarea este cea mai importanta mai ales pe timp de vara,o protectie eficienta impotriva transpiratiei .

Folosesc deodorantul Rexona cu protectie 24 din 24 de ore.

O zi din viata mea este o carte mereu deschisa !


No comments:

Post a Comment