Wednesday, June 10, 2015

Cea mai dulce cofetarie

                                                  CELE MAI BUNE TORTURI,PRAJITURI
                                                                       SI FURSECURI




De fiecare data cand am pofta de ceva dulce si nu am timp aleg sa cumpar prajituri de la cofetaria mea favorita,au produse 100% naturale si foarte gustoase,totul este produs in laboratorul lor propriu ,totul este mereu proaspat.

torturi copii

La indrumarea nasi noastre de cununie si de botez al fiicei noastre am ales aceasta cofetarie pentru nunta noastra si botezul fiicei noastre .

Fursecurile si saleurile ,prajiturile cat si turta mea aveau un gust foarte delicios de se topeau in gura.













Spre surprinderea mea credeam ca nu se va manca tot ,dar sincer va spun ,nu se puteau satura de ele :),a meritat toti bani .

Tortul l-am ales dupa tema evenimentului era botezul si nunta asa ca am dorit un tort dupa eveniment,din fructe de padure racaoros si bun ,la propunerea celor de la cofetarie pentru ca era orium vara si foarte cald afara am cazut de acord sa oferim ceva bun si usor de digerat ,nu ceva care sa nu se poata manca deloc si sa le provoace greata.








 La ziua fetitei mele am optat din nou pentru produsele lor ne avand timp sa il fac acasa,stiind ca au cele mai bune torturi si nu numai.

La fel si nasa a comandat turta ei tot la ei ,suntem foarte multumiti si incantati chiar si ceea mica.





La paste am decis sa nu mai fac in casa pentru ca nu aveam timp si ,oricum sa fim sinceri nu ies asa de delicoase.


Am comadat 3 feluri de prajitura si cozonaci cu cacao si nuca care sunt o splendoare eu nu sunt fana cozonacilor sau prajiturilor cu nuca dar gustand de pe platou am mancat jumatate de cozonac.

In plus dupa gustul fiecaruia ai o gama variata de dulciuri,de la prajituri de casa ,torturi nunta si botez,tort copii,tort adulti,tort fara fondant,briose,cand bar,turte etc.

daca comanzi online ai livrare speciala masini dotate cu frigider comanda este expediata in maxim 24 de ore sa fie cat mai poaspata.
In plus daca comanzi direct din cofetarie unde au si laboratorul propriu ai oportunitatea de a gusta inainte de a face comanda sa iti faci o idee in cazul trturilor onomastice si nu numai,merita incercat.

Va recomand cu caldura cofetaria etorturi si o sa fii-ti foarte incantati ,va ve-ti satisface pofta de dulce de nu te mai saturi!Delicos de te lingi pe degete!

No comments:

Post a Comment