Friday, October 23, 2015

Detii un blog?Atunci faci si bani

                           O noua oportunitate sa castigi banii
                                    cu blogul tau



Azi am sa va prezint o noua companie roamneasca care te plateste sa scrii pe blogul tau despre promovarea comapniilor romanesti.
Acum stai si te gandesti oare este adevartat?,bineinteles ca este,daca iti place sa scrii articole sigur te descurci si pe blogspot.

Sursa

Sunt blogger si asa am sa raman ,am participat si inca particip la diferite companii de promovare,dar niciodata nu am fost multumita de premiul primit,unele sunt chiar nefolositoare ,totusi cu blogspot este mai diferit poti castiga cat poti sa scrii.

Cand spun castig ,bineinteles ca ma refer la bani,ceea ce pana acum nu am castigat cu alte companii ,premii si premii unele foarte ridicole sau chiar ,nimic.

Timp pierdut si de castigat nu castigi mai nimic,dar acum sunt multumita ,blogspot este o companie foarte serioasa si plateste la 2 euro ,chiar lenes sa fii cei doi euro poti sa-i faci doar dintr-un articol,este o companie foarte folositoare atat pentru ei cat si pentru tine,blogul meu are sute de vizite zilnice fata de altadata,sunt foarte multumita,sper sa incerci si tu,promit ca nu vei fii dezamagit.


No comments:

Post a Comment