Tuesday, October 27, 2015

Lenjerii de pat bebe Disney

                                          PASIUNEA MEA HANDMADE


Croiesc ,cos lenjerii de pat bebe si copii la pret foarte mic din material 100% bumbac ,dupa cum bine stim in magazin sunt foarte scumpe lenejriile dar eu m-am gandit ca anul asta sa fac si eu o bucurie copiilor sa aiba fiecare o lenjerie frumoasa si de calitate.
E drept te coasta ceva un material de bumbac bun si cu imprimeu pe masura dar eu zic ca merita pentru cel  mic.
Set de iarna
 dimensiuni  1 CEARCEAF PAT - 100 X 150 CM 












1 PILOTA - 100 X 90 CM
1   PERNA - 40 X 40 CM

MATERIAL : BUMBAC 100%



Set lenjerie 1 CEARCEAF PAT - 100 X 150 CM 


1 FATA PILOTA - 100 X 120 CM

1 FAŢA PERNA - 40 X 40 CM
MATERIAL : BUMBAC 100%





Setul de iarna -85 lei

 Lenjeria-50 lei


















Mai ieftin de atat sigur nu gasiti si ieftin si de calitate.




Modelul la alegere dispun sau pot sa aduc cu   

sofia,mickey mouse,tweety ,hannah monatana,violeta 

etc.


No comments:

Post a Comment