Thursday, April 9, 2015

BENEFICIILE REPREZENTANTULUI AVON

                       BENEFICIILE REPREZENTANTULUI AVON



Beneficiile ca reprezentant vazari avon  au la baza o mare realizare de a castiga banuti in plus,timp liber,modalitatea de a-ti gestiona castigul pana la 42% din comision.
Din cunostinta de cauza sa ne facem o idee AVON este o companie cu vreo 250000 de reprezentanti la activ asta inseamna un urias profit la sfarsit de an cam 100 de masini !nu numai pentru ei cat si pentru cei inscrisi ca afiliati.

Transportul este gratuit ,colaborand cu mai multe firme de curierat.
Au peste 500 de materiale la activ ,in plus primesti si un beneficiu acela de a testa gratuit produse.
Au o gama foarte mare pentru bebelusi eu in special caut produse fara parabeni pentru fiica mea al Avon le gasesti intr-o gama larga in aceasta categorie.

Dupa cum bine stim si noi mamicile avem nevoie de ingrjire mai ales dupa nastere eu am avut probleme cu caderea parului dar cu timpul sa rezolvat
Comand o masca de par de la ei si folosind un tratament adecvat pentru par nu am ajuns sa-l tai .
Ador ideea de reprezentant este o alegere profitabila atat pentu bugetul meu cat si pentru sanatatea mea.

Incearca si tu nu ai sa regreti din contra ai numai de castigat !



No comments:

Post a Comment