Thursday, April 9, 2015

                                   DESPRE RAFINAMENT CU ROCHITELE                                                           KARLA


Ador rochiile de ocazie si seara ,imi plac cele cu rafinament si o tonalitate aparte de obicei caut haine 100% romanesti nu chinezerii atat pentru familia mea si copilul meu pretul sa fie avantajos .
Am aruncat o privire pe siteurile in voga nimic interesant pentru mine in special incep sa imi caut o rochita pe un botez si am gasit.

 karla este un site foarte sic si accesibil ca pret preturile lor sunt decente indiferent de produsele pe care le doresti sa le achizitionezi.
 Depsre rochii karla sunt fabricate in Romania au un pret accesibil pentru orice buzunar.



Va prezint unele din modelele mele preferate de rochite sunt minunate si merg ideal pentru o zi speciala sau eveniment.

Rar vad o femeie sa poarte rochii pe strada in afara de evenimente ,dupa cum bine stim rochia defineste stilul nostru si ce fel de persoana suntem.La fel procedez si cu fiica mea incerc sa o invat de mica asa si va fii foarte eleganta indiferent daca este de firma sau nu important este sa -i dea o nota de eleganta si rafinament.
Karla ne ofera multe alte articole inafara de rochite Pantaloni,Fuste,Topuri cat si haine de sarbatoare

Cardiganurile merg ideal pe pantalon un rafinament aparte fata de bluzele de zi cu zi cu care suntem obisnuiti,va sfatuiesc cu caldura sa vizitati siteul Karla si o sa fiti incantati de pretul lor dupa cum am spus accesibil si totodata produsele sunt frabricate in Romania.


Bineinteles ca orice femeie isi doreste eleganta si stil ca sa fie admirata de toti din jur,eu as alege a 3 a rochita neagra este superba.

No comments:

Post a Comment