Wednesday, January 21, 2015

fanbox

Stimati prieteni si concetateni romani
                   colegi in FanBox





      Iata ca a venit si momentul mult asteptat sa va pot prezenta prima mea dovada de plata in FanBox.
      
     Prima Mea Incasare la FanBox !


  Pot spune cu sinceritate ca nici eu nu am fost 100 % convins ca voi incasa acesti bani , mai ales datorita curentului de negativitate , in special in comunitatea noastra romana.

Prima Mea Incasare la FanBox !


      Eu am in momentul de fata 420 de clienti , majoritatea romani si trebuie sa spun ca zilnic constat ca nu vor sa citeasca materialele recomandate, chiar in limba romana,si nu se deranjaza nici dupa luni de zile sa scrie un titlu de ad corect sau sa puna toate tagurile la o postare.
     Acest lucru imi ingreuneaza mult munca pentru ca eu ma straduiesc sa salvez fiecare ad in parte.
      Totusi nu am incetat sa cred tu tarie in FanBox si mai ales in colegii mei cu totul deosebiti din linia mea sponsoriala, ma refer la SC -ul meu Senator Crazy Dog Terry, Senator Anna P, Congresswoman Marie Frabutt , si Senator Wendy Williams.
                                          Prima Mea Incasare la FanBox !
     Vreau sa multumesc cu aceasta ocazie in special SC -lui meu , Senator  Crazy Dog Terry , care m-a impulsionat in permanenta sa fac urmatorul pas , cu mult tact, diplomatie si pricere. Consider ca este un adevarat talent si de asta este iubit de toata lumea pe FanBox.
    Doresc sa multumesc si tuturor celorlalti colegi din linia mea sponsoriala care m-au ajutat si sustinut in momentele de dilema sau cand aveam greutati.
   Nu in ultimul rand doresc sa-i multumesc lui Johnny Cash pentru  viziunea extraordinara care a dat nastere acestui site unic in internet , care este FanBox , si doresc sa-i amintesc ca toti oamenii de exceptie au avut mari greutati cand au incercat sa promoveze inovatia si sa schimbe o paradigma in gindirea omenirii.
                                  Prima Mea Incasare la FanBox !
   Datoria noastra este sa il intelegem si sa il sustinem in permanenta. Eu asa voi face cel putin.

                                          Prima Mea Incasare la FanBox !

No comments:

Post a Comment