Thursday, May 21, 2015

A cui este vina?

                                     
              Uter nevindecat dupa 1 an de la nasterea naturala



Am fost la controlul dupa 1 an de la nastere si bineinteles la eco sa vazut ca uterrul meu nu este vindecat si in urma nasterii cu un travaliu lung de 7 ore care ma nenorocit.
Bineinteles am uter retrovers pentru cei care nu stiu este vorba despre acel uter intors , fata de pozitia sa normala spre spate sub forma reflectie in oglinda.Concluzia hmm... nu stim cand vrei ramane insarcinata pentru ca se ramane greu insarcinata cu acest tip de uter sau chiar deloc,am ovare polichistiomice adica nu am ovulatie,si totusi acum un an si 4 luni am nascut un ingeras de fetita.
Dar si asa cum a zis medicul  este o minune ca am ramas dar acum am un procent de 5% sa mai raman cu toate astea nu imi pierd speranta,chiar daca am avut o nastere grea si trebuia sa fiu ajutata intr-un fel sa nasc nu sa ma chinui pt ca uterul meu nu depunea maximul efort de a da contraxii foarte puternice ca sa ma dilatez,am asteptat 5 ore ca sa am si eu contractii de doamne ajuta si apoi de expulzie hmmm si aici era alta problema nu eram suficient dilatata ca sa imping imi rupeam colul asa ca strangeam din dinti si rabdam durerea .

De ce toate astea cand alta femeie naste intr-o ora am vazut cazul fiind si ea jos in sala de travaliu,si altii care nu pot sunt lasa-ti sa zaca,desi dr mea stia foarte bine situatia uterului meu si pentru asta nu a facut nimic.
Eh acum stau si ma gandesc oare cati medici sunt in Romania noastra care ne pun in situatie strigatoare la cer,multi sunt foarte sigura.
Eu nu imi pierd speranta si voi incerca sa ma vindec.

Sfatul meu aveti grija pe mana cui va lasa-ti!

No comments:

Post a Comment