Tuesday, May 19, 2015

Cauti un dentist bun aici gasesti informatia pe care o cauti

                                              TU CAT DE DES ZAMBESTI?






Astazi am sa va povestesc despre un Doctor stomatolog foarte bun din Bucuresti sectorul 6.Policlinica Drumul Taberei .
Am nascut recent, si bineinteles dantura mea era praf facuta am intrebat in stanga si in dreapta sa aflu informatii despre medici si cabinete,mie sincer imi era cam frica de stomatologi si imi este si acum ,dar cu domnul Doctor Bogdan totul sa rezolvat ,un om calm si lucreaza foarte ok,stie ca iti este frica si nu te descureajeaza deloc are tot timpul din lume sa iti faca interventia,un om nemaiponenit.
Sa nu mai vorbim despre cabinet este foarte curat si ingrijit,iti da un sentiment linistitor numai cum intri pe usa,asistentele se ocupa de tine si sunt foarte simpatice si politicoase,dupa cum bine stim nu cred ca exista om caruia sa-i placa sa mearga la doctor si in special la dentist ei bine eu m-am simtit linistita si in siguranta,asta conteaza foarte mult.

cabinet stomatologic sector 6,este un cabinet foarte curat ,modern ,echipa este profesionista si foarte primitoare.

Plazadent va ofera ,la un pret foarte mic si o calitate superioara, beneficiezi de toate serviciile,eu sincer am dat foarte putin ,unde in alta parte ma costa dublu sau de 4 ori suma,o lucrare de calitate si pot sa spun ,a fost si fara durere.

 BENEFICIILE TALE SI OFERTELE LOR





  • Endodontie si stomatologie pediatrica (tratamente pentru copii)
  • Parodontologie
  • Stomatologie generala
  • Estetica dentara (albirea profesionala a dintilor)
  • Urgente si tratamente stomatologice pentru copii si adulti in sector 6
  • Pensionarii si copii beneficiaza de oferte stomatologice
  • Lunar oferte promotionale
  • Consultanta primara gratuita
  • Profilaxie (fluorizari, sigilari, detartraj, periaj profesional)
  • Tratarea hipersensibilitatii dentare
  • Laser dentar
  • Protetica (coroane dentare, proteze mobile, scheletate)
  • Ortodontie (aparate ortodontice)
  • Chirurgie (extractii, rezectii apicale, extractie molar minte)
  • Implantologie (implant dentar)
As merge cu incredere si cu fetita mea daca pe viitor va avea probleme,e bine sa-i tratam si dintisorii de lapte ca sa nu fie proble
me cu dantura pe viitor.


Recomand cu caldura Cabinetul stomatologic  PLAZADENT .Ve-ti fii foarte multumiti!






cabinet stomatologic sector 6



No comments:

Post a Comment